Saturday, August 28, 2010

Kein Geld zu Verbrauchen

Ma tahaks alustada seda uut postitust yhe väkese murega..... Nagu mõned teavad, algas mul kool juba 2 nädalat tagasi..... Ma tahaks öelda, et ma ärkasin rõõmsalt, aga...... Kuidagi elevus puudus kell pool 6 hommikul. Ei tea kyll miks????
IGATAHES!
ma olin juba läbi mõelnud enda peas, millistes riietes kooli minna, et näidata kui põkk-vend ja pano olen, kuid siis juhtus midagi... Ennast riidesse pannes taipasin, et midagi oleks nagu puudu. MIS see kyll olla võiks?? Lähedamalt vaadates taipasin, et mu lemmiktriiksärk oli ainukesena puudu minu panoylikonnast, sest MINGI KARVANE OLI SELLE ENDALE JÄTNUD PÄRAST MINU LAHKUMISPIDU!!!

Juhtub! Pisaraid ei tohi valada!

Ma kulutasin oma tund aega ettevalmistuse peale, mille hulka kuulusid dušš (jääkylm, kuna tahan ennast karastada, mul on omad põhjused), hammaste pesu, habemeajamine, GEEL (don't leave you house without it in Switzerland), riietamine, uuesti magamajäämine (kuna kell oli alles pool 7), hommikusöök ja hiljaks jäämine.
Geelist polnud tuhkagi kasu, kuna ma pidin rattaga sõitma ja vihma sadas, nii et kooli jõudes olin ma rohkem nagu märg asotsiaal kui eesti pano. Halenorm!

Probleemm oli ka selles, et mu vahetusema tahtis mind kooli saata jalgrattaga, juhuks, kui ma ära eksima peaks.... Ma paluks ette kujutada, kui VÕRRATU see on, kui kellegi ema kedagi koolis saadab. Nii et algus polnud kõige parem, aga oma yllatuseks sain ma teada, et mu klass on väga tore! (ilma sarkasimita) Ma mäletan, et Eestis ma olin oma klassis yks pikimatest (kui mitte pikim) ja kõik klassivennad olid minuga umbes samavanad. Järsku ma olen yks klassi pisimatest, sest klassi jalutasid 190 cm ja 15 a hiiglased, kellest keegi ei suitseta! See oli veel suurem yllatus, sest ma olen kuulnud, et Šveitsis ja Saksamaal tossavad noored hullemini kui terve Ida-Euroopa kokku.... Minu klassis on suitsetavate arv yks suur 0.

OOO, muideks, ma tahaks rääkida pidudest ja kõikidest.... muudest asjadest, kuid see ei ole võimalik, sest siis tuleb yks suur ja kuri onuke, kes annab mulle hoiatuse vms, sest ma ei tohiks liiga avalikult lobiseda kõigest!
Nii et KANNATUST SELTSIMEHED, KYLL TE VARSTI KÕIGEST KUULETE!!!
Nyyd ma tahaks mainida midagi oma koolist.... Esiteks seda, et mul pole seda! EI! Sesa ehitatakse alles ja samal ajal pean ma õppima konteinerites, mida jultunult kutsutakse paviljonideks! Normaalsetes kooliruumides saab alles veebruarist õppida:D

Aga veel paar asja mida ma olen Šveitsi kohta teada saanud:

  • Kõik asjad pole kallid! Pole tähtis, mida ostad, vaid KUST sa ostad. (sa võid saada super t-särgi vaid 4 frangi eest kusagilt nurgatagusest poest või 20 frangi eest ESPRIT-st või New Yorker-st) Ma sain seda valusal teel teada (ma olen peaaegu 300 franki riiete peale kulutanud)
  • KÕIK asjad Šveitsis on odavad, kui tunda ainult õigeid inimesi (aga samas nii on kõikjal maailmas) Näiteks, mu klassivend tahtis pileteid kontserdile, mida polnud, kuid siis ta helistas kohe mingile Surele Ninale panganduses ja sai tasuta pileti VIP-sektsiooni.
  • VÄGA suur vahe on, kui kedagi kutsutakse sõbraks või kolleegiks! Yks tähendabki sõpra, aga teine midagi PALJU enamat (Freund ehk sõber on poiss- või tydruksõber, aga Kolleg on lihtsalt sõber)! Nii et põmst ma olen jätnud mulje nagu ma oleks poole Eestiga käinud kohtamas. Halenorm!
PS! Ma kandsingi seda särki , mille peal oli kirjas inglise keeles "Randoni halenorm pere" ja sellest yleval on pilt, kus on 2 poissi peal. Põmst ma ytlesingi, et need poisid on mu sõbrad, aga kuna ma ytlesin seda valesti, siis jäi mulje nagu 2 mu halenormi sõpra oleks mu poiss-sõbrad.
Mida muud öelda, kui VÄGA PANO OLEN TÕESTI!

Saksa keelest võin nii palju öelda, et ma olen vaadanud "Hanna Montanat" saksa keeles ning see on vist ennast ära tasunud, sest ma saan oma perega vabalt saksa keeles rääkida! Ma vaatan seda sarja nyyd täiesti teisest kyljest!!!:D

Kui kellelegi on jäänud mulje nagu ma oleks kibestunud vms, siis YOU'RE WRONG!!!!! Ma lihtsalt ei taha 5000000000. korda kirjutada, kui tore klass mul on või kui maalilised Šveitsi mäed ikka on! Ausalt öeldes, peale mägede ja pidude polegi nagu midagi niiiii erilist mainida... Yhest ma ei viitsi enam jahuda ja teistest ma ei tohi...
OK, see pole päris nii, aga kedagi ei koti see nt. et ma olen juba yhe tydrukuga kinno minemas.... OH, AEG ONGI OTSAS! AITAB SELLEKS KORRAKS! ADIEU!!!

PS! Ma tahtsin pilte laadida, aga tehnika paneb mulle ikka näkku.....

12 comments:

  1. RandoWondo, sa oled ikka räigelt pano vend, kui aus olla :D keep up the good work ja tule mõnikord msni ka!

    ReplyDelete
  2. mulle nii meeldib kui sa riietest räägid :D

    ReplyDelete
  3. Düüd sa kirjutad samamoodi nagu ma mõtlen, see on nii lahe:D or should I say Halenorm! Sa peaks šveitsi põkkidest stalker pilte ka üles panema, muidu ma ei usu, mis sa räägid!!

    ReplyDelete
  4. A ei tea, ma küll naudin Su särki ;*

    Ja ma loodan et selle tüdrukuga ei juhtu nii nagu siis kui Sa eelmine kord tüdrukuga kinos käisid, butrape'n stuff like dat..


    Ja kõik suured onud saada vilinal perse!!1

    ReplyDelete
  5. sa isegi kirjutad nagu MILLINE MEES, miss ya

    ReplyDelete
  6. randooon, fret tahaks ka kunagi nendest keelatud asjadest sinuga rääkida,muidugi on see siis alles võimalik kui ta enda erutusest viimase kooliaasta puhul üle saab....aga et siis pikad mehed?
    räägi kuidas siis date läks *winkwink*

    ReplyDelete
  7. Nii imelik oli 1. septembril kõiki neid sõpru üle pika aja jälle näha, aga sind ei kusagil.. :)

    ReplyDelete
  8. Sittagi siin maailmas ei muutu, lihatükk lihatüki vastu, eriti kui mõlemad lihatükid on lollid (ma mõtlesin et Sinu asemel tuli jälle härmakas :S, tho Hiie on vähemalt tore!)

    ReplyDelete
  9. hihii Randon, su blogi on tõsine huumor! ma alles nüüd avastasin, sest sa ju kunagi rääkisid, et sa ei kavatse blogi teha. aga väga tore:)) ma õnneks seda kollegi ja freundi asja teadsin, muidu paneks küll kogu aeg pange sellega:DDD mul on nii hea meel, et sa kõlad sama õnnelikult, kui ma isegi olen;)
    päikest!

    ReplyDelete
  10. ajaa, see mis sa eelmises postituses mainisid..ma ei ole vihane:DDDDD

    ReplyDelete
  11. Mis su aadress on? Tahaks nagu kirja saata või midagi.

    ReplyDelete