Saturday, September 18, 2010

PANOraam!



Juba esiteks tahaks mainida, et ma olen mitte nii hea blogipidaja (surprise of the ******** century) kuid ma sain teada, et keegi ikka hoolib mu tegemistest ja mõtetest ja kartustest ja seiklustest.... Samuti mainin ma, et minu järgmine blogipostitus saab olema tsipa eriline, kuna see saa olema pyhendatud väga ERILISELE inimesele, kellega ma proovin WEBCAM XXX-da, kuid see on nati raskem kui arvasin...

Selle blogi kirjutamise ajal tasuks mainida, et ma olen ka ypris hea tujus, kuna ma olen mingi kilo liha täna ära söönud!!! (PARADISE on EARTH) MA pean seda salaja tegema, kuna AAAAAAAAAAAAAAAAAA (sry, ma elasin ennast välja) ma ei saa peaaegu yldse midagi pehmet ja loomset, kuhu enda kihvad sisse suruda (selle all mõtlen liha loomulikult) Tihtipeale ma heidan nukra pilgu tomati ja juustu peale, mis mind õhtusöögiks ootab ja peale söömist ja magamaminekut järgneb mõnigig kord mõni unenägu, kuidas ma ajan mingit karbonaadi mööda metsa taga. Just siis kui ma olen teda kinni pyydmas, et ta piinad lõpetada, heliseb äratuskell, mis tuletab mulle meelde, et ma pean kooli minema.......
See et ma täna liha sõin on kohutav....... Minust oli juba taimetoitlane saamas. Ma tahaks yhele kallile inimesele vabandust öelda, kui ta seda blogi loeb. Vähemalt ma yritasin.... DON'T JUDGE ME, elu on niigi karm Šveitsi gettos......
OK!! ma olen juba 20 min kirjutanud sellest, kuidas ma pean jahti LIHALE!!! (ma olen aeglane, kõik teavad seda)

MA proovin nyyd midagi tõsisemat kirjutada! I KNOW!! MA alustan uuesti!!(aga lihalõiku ma ära ei kustuta, vb kellelgi hakkab must kahju ja saadab mulle midagi....)


AGA olgu peale!!! MA TEEN LYHIDALT! Ma lähen enda õpetajaga esmaspäeval maadlema! See on yks mu elu rängimaid otsuseid, aga see on vajalik. See saatuslik otsus sai langetatud nädal tagasi, kui mul oli klassijuhatajatunnis igav ja ma tahtsin teha pilte sellest, mis on Šveitsis tyypiline! minu järgmine otsus oli IGATI LOOGILINE!!! MA tõstsin käe pysti ja ytlesin ausalt, et ma tahan õpetajaga traditisioonilist Šveitsi maadlust teha (VAADAKE MU 1. BLOGIPOSTITUST), samal ajal kui keegi filmib ja pildistab (nyyd kus ma loean seda, mis ma just kirjutasin, taipan ma, et mägede õhk on mu aju auguliseks teinud)! Halenorm..

IGATAHES! Mu õpetaja oli alguses nõus, kuid siis unustas selle 2 päevaga ära... Kui ma aga reedel ilmusin ta ette spets. maadluspykstega, siis kulus nati aega enne kui ma sain talt nõusoleku ( OUYEAHHH, vaat see on kultuuri sulandumine. Kõik peaks mult õppima)

NYYD pööraks tähelepanu ka riidenurgakesele! Kuigi paljud ei uskunud (mina kohe yldse mitte), siis nyyd see on teoks saanud!! Roosa kitsas t-särk, valged pyksid ja valged tossud!!! See ei ole nali, sest tavaliselt ei käida välja 80 FRANKI nalja eest.... Need on kusjuures täiega.... (ma proovin leida head sõna!!!) halenormid. Kuigi tegemist on ehtsa guidosärgiga, , tunnen ma ennast sellega väga mugavalt! Ma loodan, et see mingit gigantset muutust mulle ei tähenda:D Samas vb mulle sobib see stiil ja Eesti on alati mind tagasi hoidnud (I'M FREEEEE NOOOW)

Nädalavahetusel sai käitutud nagu iga teinegi lugupeetud Šveitsi kodanik sellega, et käisin pealinnas Bernis. Mu vahetusema oli mulle kõik vaatamisväärsused ja kaunimad kohad välja vaadanud, aga mida ma tegelt tegin??? Ma usun, et pilt ylalpool ytleb rohkem kõik (tyypiline Randon vahetusaastal)! See pole ikka täiesti tõsi, peaks mainima... MA ikka tegin midagi toredat ka. MA ei ole selles nii kindel, aga vb kusagil eksisteerib video, kuidas ma parlamendi maja ees oleval väljakul, kus on purskkaevud, tectonikut tantsin (tyypiline Randon, kes ilmselt kirjutas tectoniku ka valesti!)

Ma kirjutan seda blogipostitust väga hilja ja ma märkasin, et kui ma oleks selle postitanud, siis see oleks ilmunud mu endise Hugo Treffneri klassi blogisse hoopis! UPS JA HALENORM.

Ma tahaks kõigile ikka kinnitada, et Randonike on hea tervise juures ja tal on sõpru kellega mängida! Ma ei postita eriti tihti blogisse, aga miski on mu silmad avanud! See "miski" oli yks hädapalve kell 1 öösel... Ma ei avalikusta ta nime, kuid oma slim-fit särgi tahaksin ma ikka tagasi saada! AITÄH!


Siin on mu esmaspäeva ajakava:
1) 09.40 Maadlemine õpetajaga

2) 13.00 Juustu degusteerimine

3) 18.00 Alpides tennise mängimine

4) 22.00 Joodeldamine

Ma arvan, et pole paha esimese 2 kuu kohta, kuigi mu joodeldamisoskus jätab soovida.... (ei saa isegi sellega hakkama.... WHY DO I LIVE??!!)

Ma arvan ka, et kellelegi makstakse või keegi pulli pärast jälita mind, sest tihtipeale leian ma, nagu keegi oleks mu ratta nzmo võtnud ja sellega käinud igas linna sopamülkas mängimas... Mul pole aimugi, aga tihtipeale see on seletamatult must ja käigud on täiesti pange keeratud. KUI KEEGI OSKAB MU VAEST HINGE AIDATA; SIIS KOMMENTEERIGE!!!

Olgu, ja nyyd tulebki siis see kõige huvitavam osa....... NAISED ( BETTER THAN TWILIGHT!!!)
Aga saage aru, et ma pean need pildid kuidagi yles laadima...... See pole minu syy, aga näib, et ma lihtsalt ei saa naisi näidata, kuna ma sain teada, et pildid ilmusid liiga tumedalt ja nyyd ma tahan ma et keegi PRO AT PHOTOSHOOPING need heledaks teeks!!!


12 comments:

  1. hahaahaaaa :D lahe postitus. ja sulle tõesti sobib see stiil :)
    Igatsen !

    ReplyDelete
  2. nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, nii palju siis millisest mehest. ei tegelt, Sa meeldid meile.

    ReplyDelete
  3. ma ei tundnud sind pildi peal äragi :D Very nice, aga endiselt - ootan rohkem pice.

    ReplyDelete
  4. tõesti tore, et end kokku võtsid ja midagi kirjutasid:)) sain naerda!;D

    ReplyDelete
  5. Ma mõtlesin, kas maadlemine tuleb või ei tule... ja tuli ära! :D

    ReplyDelete
  6. joodeldamine?really? woa,šveits on...teistsugune,ei aga väga superb elu sul seal :D

    ReplyDelete
  7. Extreme Makeover im Schweiz :d (jah valesti kirjutatud). Sul on megaägens elu seal kaugel maal. Ja mingi... tahan sind tagasi juba, guidosärgiga, OR WITHOUT IT!!! :(

    ReplyDelete
  8. ma tahaks kuulda su joodeldamist :D
    su blogi on nii lahe lugeda, kirjuta tihedamini! :)

    ReplyDelete
  9. Randon, sa pead tegema video oma joodeldamisest:D Ja ilma sinuta pole enam nii lahe, tule tagasi!

    ReplyDelete