Tuesday, October 12, 2010

Kamme, Kamme, Kamme, Kamme, Kamme, Chameleon!!!





MA istun siin oma igavas toas ja mõtisklen elu mõtte yle (loe: vahin youtube'st mingit videot, mida ma juba olen tuhat korda näinud ja naudin seda lihatykki, mis ma olen postiga saanud:D:D:D) TUHAT TÄNU, SA VÕÕRAS KES MULLE LIHA SAATSID (ytle, kui sul kunagi teenrit vaja on)!!!!
Järsku tabab mind mõttevälgatus! Ma lähen enda blogisse ja näen et mu 3 postitus on saanud 12 kommentaari (WOOOOT, mõned ei saa terve oma blogikarjääri jooksul nii palju postitusi!)
Ma valetaks kui ma ytleks et ma poleks liigutatud! MA sain teada, et inimesed isegi LOEVAD seda. Mõnedel on see isegi desktopi shortcutiks pandud!
Ma lubasin et see postitus saab tänaseks valmis ja TABAGU MIND KAS VÕI VÄLK VÕI SYDAMEATAKK KÕIGEST JUUSTUS MIDA MA OLEN SÖÖNUD, aga ma täidan oma lubaduse!!!!
Aga ma ei unusta yhte spetsiaalset inimest, kellele ma selle postituse pyhendan (millal ta kyll ometi webcami endale saab.....)
Selle postituse alguses pean ma mainima, et ma olen Webcam-Neitsi...... ma pole kunagi kellegagi webcaminud.... Seepärast ma kuulutan välja konkurssi "Šveitslane otsib endale webcam-partnerit"! Vanusepiirang pole oluline ja kõik võivad osaleda:D

Aga ma peaks tõsiselt nyyd midagi tarka kirjutama...... (enne ei saa alustatud, nyyd aga ei saa lõpetatud)

ma jutustaks oma tavalisest rongireisist... (Selle lool on moraal ka ni et selle lugemine on kohustuslik)
Ma ärkan pool 12 rahulikult ja mõtisklen elu mõtte yle... Siis heliseb mu händikene(mobiil<) ning yks mu kolleegidest(ma ei tohi sõber öelda, sest....ah vaadake mu 2. või 1. postitust kutsub mind näiteks Berni.. Rong lahkub poole tunni pärast kuid minu jaoks see pole takistus, sest mul on aegade võimsaim aare, millega ma saaks kõik šveitsi ööklubid yhe ööga läbi käia! Kui keegi pakuks võltsdokumenti, siis se oleks hästi arvatud!! AGA EI!

MUL

ON

*trummipõrin*

GENERAL-ABO

*ilutulestik*
See vb ei ytle iseenesest midagi aga ma abielluks selle värgiga kui see nii väike poleks!! Tegemist on kuldse piletiga šveitsis, mille abil saab reisida kuhu iganes, ykskõik mis sõidukiga TASUTA (rongid, laevad ja bussid) ainult mägedesse sõitmiseks peab maksma mingi 200 franki (2200 krooni) aga ma ei tahagi mägedesse minna sest need on geid (loe: ma olen terve raha riietele kulutanud)
Igatahes..... Ma istun rongis ja kuna tegemist on hommikuga siis on see täis inimesi, kes tahavad tööle minna. Põhiline lugemisaine on "Turner Tageblatt" mis on kohalik ärileht, mis peaks õpetama kuidas paremini raha kasutada vms.... Kõik inimesed on tõsiselt keskendunud ja isegi ei pööra tähelepanu IMEKAUNILE (ilma sarkasmita) Šveitsile, kus puud vahetavad värvi sinise taeva taustal, mida läbistavad suurejoonelised Alpid. MA heidan pilgu neile ja võtan oma kotist välja kah yhe tõsise kirjandusteose, mis kannab pealkirja "Vetelpäästja Donald Duck"

OK, vist pole just kõige tuntuim väljaanne maailmakirjandusklassikas! Samas olen ma avastanud, et tegemist on väga hea viisiga kuidas pingeid maandada, sest kuidas saab keegi olla vihane yhe armsa pano peale, kes Piilupart Donaldit armastab! Ma olen juba kellegagi niimoodi hakanud juttu puhuma täiesti suvaliselt (OMG IT WORKS). Telefoninumbrit pole veel saanud kysida, aga samas see nõuab rohkemat kui Donald Ducki..... vb peaks Micky Hiirt lugema (hahahaha.... oh ma lähen ja peidan oma pea liiva alla.........)
AHTUNG; ACHTUNG, järgmine lõik on naistele!!!

Ma mäletan, et kuui ma rääkisin selle Special inimesega, kellele see blogipostitus on pyhendatud, siis ta tahtis midagi kuulda, millised on need mehikesed siin Šveitsis... Ma vastasin, et ta peab pettuma, sest siinne valik ei lähe tema maitsega eriti kokku! JUMAL tänatud, et ma eksisin:D:D:D MA pean ytlema, et kui keegi tahab endale Šveitsis kuuma meest leida, siis tuleb osta yhasuunapilet prantsusekeelsesse ossa:D
MA tean, et selle juttu peale vihjab hiljem keegi KARVANE troll (kus mu SLIM_FIT SÄRK ON???) kommentaaridese, et kas pole mitte imelik, et ma räägin kuumadest meestest.... AHAH, ma nägin seda rynnakut ette ja mul on ideaalne vabandus...


Noh, eks ma ole päris tihti neiukestega olnud ja olen natuke maad kuulanud ning nende ekspertarvamuse kohaselt võime järeldada, et kui räägitakse prantsuse keelt, siis sa oled NII HOT, et pole ka ime, miks saksakeelsed ja prantsusekeelsed ei saa siin šveitsis läbi! CAN'T HADLE THE HEAT!!!
Aga mul on hakab aeg otsa saama ja Hanna Montana(MITTE NAERDA) hakkas telekast, nii et ma pean minema! MA jätkan selle pyhendusega hiljem!
FIND OUT NEXT TIME:
  1. Mis juhtus laagris, kus Randon möllas nädal aega?
  2. Kes võitis maadluse, kas RONDO või klasijuhataja???

STAY TUNED!!

6 comments:

  1. Awhsiiiit this is the coolest thing I've ever seen :D:D I love you too Wondo ! :*
    (Esimesel düüdil on umbes selline nägu, et "MIKS??!" aga sellest pole midagi) Damn you :D

    ReplyDelete
  2. Randon. Vos mentiroso. Kas minuga webcämmimine ei lähegi siis arvesse vä ?

    ReplyDelete
  3. kes see karvane on? :)

    ja mul täiesti suva et Sa gei oled.

    ReplyDelete
  4. Ma peaks ajalugu õppima, aga su blogi on palju ägedam! :D:D

    ReplyDelete
  5. Tahaks ka kommenteerida kuidagi ja ütlen, et sa oled lihtsalt äge:D Skypes näeme!

    ReplyDelete
  6. Venna... ma tean, et see ei olnud mulle pühendatud, kuid ma luban, et ka mina parandan ennast ja muretsen kunagi veebika :D
    Aga tead, mis on kõige nõmedam.. ma igatsen sind aina rohkem.. tule tagasi kallis, ma vajan sind siia.. Sa tead küll miks..

    ReplyDelete