Thursday, November 25, 2010

Ohne dich ist alles schwul!






JA SIIN TA SIIS ONGI!

Ma tegelt pakuks, et 4 kuuga 4 postitust pole paha... Ainus asi mida ma kahetsen, et ma kõike oma geniaalseid ideid kohe ei saa kirja panna.
Selles võib süüdistada 2 tegurit:
  1. MA olen just salsatrennist tulnud ja mu sees lõõmav kireleek ei luba mul lihtsalt pooleteiseks tunniks arvuti taga keskenduda, mida ma VÄHEMALT vajaks et kirjutada (samas kõik, kes mind lähemalt teavad kukuvad hämmastusest pikali, kuna mu ajukiiruse kohta peaks ma selle eest medali saama) oma LÕÕMAVATEST kogemustes!
  2. Mul on nälg..... Jahm..... Meie kõige suurimad kartused, mu kallid lugejad, on täide läinud..... ma jäin lihasmuugeldamisega vahele ja pean nyyd selle eest kannatama.. ma ei räägi sellest lähemalt kuid mõnikord läheb mu nägu punaseks nagu see redis mida ma peaaegu iga päev saan, kui ma seda vahejuhtumit meenutan!
Nyyd kus ma olen siin olnud juba peaaegu 4 kuud võin ma rahulikult vaadata oma vahetusaastale tagasi ja mõelda, mis hästi on läinud ja mis mind rohkem ja rohkem....... ehm.... murelikuks teeb...


AGA ESITEKS!!!
PALJU ÕNNE RANDIKE!!!!!!!!
SA OLED NYYD AMETLIKULT LASTEAHISTAJA, SA IGAVENE KOMMIONU!!

Mõnikord mul on tunne et ma olen enda vastu liiga karm ja elu ei teegi ringe mu pea ümber et mu yle paremini naerda, aga seekord mul on jumalast hea põhjus oma väiteks!
Näide: Mul on synnipäev... (ma olen 18 nyyd!) ja ma sean oma sammud kooli poole, kommikott käes! Järsku taipan ma ennast klassiruumis, oma 15-16 aastaste kolleegide keskel, kellele ma rahulikult komme rummiga pakun...Halenorm...
See pole pooltki nii hull arvestades, et ma võiks nendest raja teha kuni minu majani ja rahus oodata neid lapsi kes mind 1. kylastavad! :D Kõige hullem on see, et ma võiks tõsiselt ka nendest kommidest raja teha kuna ma olen neid saanud ÜÜÜÜRATUTES kogustes.. MA ei tee nalja... mul tekkis niisugune hirm, et ma need käskisin oma vahetusemal ära viia et ta need ära peidaks... Kõige hullem on see, et isegi kui ma ainult komme kooli toon, siis ma juba jätan välismaalase mulje, sest yhe asja ma olen selgeks õppinud.... MEES PEAB ISE KÕIK TEGEMA! Ma pidin salsakursuste eest maksma, broneerima, kommid tooma, maksma restorani leidma, partneri leidma, tordi kypsetama, maksma, klassiõega kontserdile minema, õpetajaga maadlema ja ise maadluspyksid leidma, maksma ja lõpuks restorani ka veel välja tegema OOO ja kas ma juba mainisin, et ma pidin MAKSMA!!! :D :D :D

Eelmine nädal oli ma talupeol..... (väike hintetõmbepaus vms) ning see ei olnud selline JIIIHAAAA yritus, kus inimesed traktoritega kylavahel rallitasid selleks et lehmadele muljet avaldada vms, aga see oli yks selline TRANCE&DISCO tyypi värgike kus ma ennat tõeliselt sain vabaks lasta ja nautida maaõhku.... Plaate keerutas keegi DJ Always ja ta oli ylikonnas.... Ta oli juba 3. DJ keda ma olen ylikonnas näinud ja nagu ma olen aru saanud, siis viisakust võetakse jumalasti tõsiselt siin! See on kas see või on bankuritel ikka halenormid hobid!!
Aga see pole mu jutu põhiteema.... Loomulikult keskendun ma alati ainult enda peale aga see on aint sellepärast kuna ma ei mäleta midagi muud. MA tõusin kell 6 hommikul ylesse, võrrrrrrrrrrrrrrratuuu peavaluga ja taipasin, et miski lõhnab nagu keegi oleks terve loomaaed mu voodi kõrval otsad massienesetapu teinud ja jätnud kõik mulle koristamiseks...

"ÕNNEKS"

oli tegemist kõigest lehma.....ehm... teate kyll... noh selle pruuni asjaga mis tekib peale toidu seedimist, (*wink**wink**hint**hint*)

NB!
MA olen lihtsalt teinud kokkuleppe, et kuna mu blogi loevad alaealised tydrukud, siis ma ei SAAA olema vastutav selle eest, et uus ja uhke Eesti naissugu hukka läheb:D (MOMENT OF PRIDE.... now where is my FRICKIN' medal????)

JA see oli otse mu parimate papude peal lihtsalt.... Alguses ma naersin kuna EI OLE OLEMAS MIDAGI EHTŠVEITSILIKUMAT kui kraapida lehma.... noh... seda eXXXrementi peale yht korralikku talupidu!!! Mul tulid pisarad silmi peale seda ikka.... Olin enda yle ykse aga siis ma tahtsin nutta, sest 3 tundi oma elust ikka ei tahaks kyll lihtsalt SELLEGA tegeleda kui sa oled ehtsaks šveitslaseks saanud. Vb on tegemist mingi sisseastumistseremooniaga.... (Willkommen im Club, RANDON)

Vaadake.... MA olen ypris õnnelik vahetusõpilane.... Ma jumaldan oma peret kes mulle ikka syya pakub ja laseb mul nii kaua väljas käia kui mul hing ihaldab ja ma võin uhkusega teatada, et mu kõige suurim tüli nendega on olnud kardinate pärast.....
Nimelt ei soovi ma neid kunagi ette jätta...
(PS! KUI SA LUGEJA OLED ALLA 18 AASTA VANA SIIS JÄRGNEV JUTT EI OLE MÕELDUD SU SILMADELE)

MA ei hakka vabandama sellepärast, et kui ma alati iga hommik vetsu lähen, siis ma tõmban kardinad eest.... Mul ei ole haiglast naudingut ja adrenaliini ma ka sellest ei võida, aga MIDA MA TEEN KUI KÕIK ON NIIIII KRDI ILUS MU YMBER... MA lihtsalt pean oma päeva alustama mägedega ja ma olen praktilisemaks muutunud.. nyyd yhendan ma kasuliku meeldivaga, milleks ongi mu umm.... ehm... jaa.... hommikune käik sinna häässe kohta (ma olen pool setu). MA lihtsalt ei taipa, mis šveitslastel mägede vastu on. See tekitab mulle kortse juba..




3 comments:

  1. "kus inimesed traktoritega kylavahel rallitasid selleks et lehmadele muljet avaldada vms"
    win :D

    ReplyDelete
  2. Mina olen Ladina-Ameerikas ja sina käid salsakursustel?
    Something went wrong...

    ReplyDelete
  3. hästi georg :D
    ja bankuritel on kindlasti vinged hobid! =)

    JA SORRI VIIVITUSE PÄRAST, AGA PALJU ÕNNE, RANDON!
    SA SAAD JÄRGMINE AASTA BALLI KORRALDADA (haha?) :D

    ReplyDelete